مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 17:252020-07-11اقتصادي

دستگاه هایی که بیشترین جذب تسهیلات را داشته باشند، تشویق می شوند


مدیران دستگاه های اجرایی باید سعی کنند بیشتر از مبالغ اعلام شده از تسهیلات بانکی مربوط به واحدهای آسیب دیده از کرونا را جذب کنند و در این راستا دستگاه هایی که بیشترین جذب تسهیلات را داشته باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان که در محل سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا باید از دولت تشکر کنیم که در شرایط سخت اقتصادی اعتبار قابل ملاحظه ای را برای کمک به واحدهای تولیدی کشور در نظرگرفته است، بنابراین انتظار می رود که بانک های استان با وجود شرایطی که از طرف تهران ابلاغ می شود، شرایط آسان تری را برای پرداخت در نظر بگیرند.

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید سعی کنند حتی بیشتر از مبالغ اعلام شده از تسهیلات مذکور را جذب کنند و در این راستا دستگاه هایی که بیشترین جذب تسهیلات را داشته باشند، تشویق می شوند.

وی ادامه داد: به نظر می رسد در این خصوص آنچنان که باید اطلاع رسانی نشده است تا مردم و دستگاه ها و بنگاه ها از پتانسیل موجود استفاده کنند.

رزم حسینی اقدام دولت مبنی بر اختصاص 40 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای کمک به بنگاه های آسیب دیده از کرونا را مؤثر توصیف و تصریح کرد: خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه هایی که بیشترین جذب تسهیلات را داشته باشند، تشویق می شوند

دستگاه هایی که بیشترین جذب تسهیلات را داشته باشند، تشویق می شوند