مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-11سياسي

برنامه های حوزه های علمیه خواهران در هفته عفاف و حجاب


معاون فرهنگی تبلیغی حوزه خواهران به تشریح برنامه های حوزه های علمیه خواهران در هفته عفاف و حجاب پرداخت و گفت: به دلیل شیوع کرونا بسیاری از برنامه ها به صورت مجازی و آفلاین برگزار می شود.

- معصومه ظهیری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با تشریح برنامه های هفته عفاف و حجاب حوزه های علمیه خواهران، اظهار داشت: متاسفانه با شیوع ویروس کرونا و شرایط کشور نمی توان همانند سال های پیش ویژه برنامه های عفاف و حجاب را برگزار کرد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: سالهای گذشته این معاونت صدها برنامه فرهنگی و تبلیغی از جمله بحث کتابخوانی و نشست های علمی برگزار می کرد اما امسال با توجه به شرایط موجود این نشست ها به صورت غیر حضوری و ارتباط آنلاین و آفلاین برگزار خواهد شد.

ظهیری به برگزاری نشست تخصصی با عنوان زیست عفیفانه اشاره و عنوان کرد: این نشست تخصصی با حضور صاحب نظران عرصه عفاف و حجاب در شهر مقدس قم برگزار می شود و در این نشست مباحث مختلفی چون بررسی شرایط نزول آیه حجاب، مساله زیست عفیفانه در میان مردم و اعصار مختلف و پاسخ به سوالات و شبهات مطرح شده مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: مباحث تاریخی با موضوع مقابله و اقبال عمومی به پوشش و حجاب و همچنین گرایش به پاکدامنی و زیست عفیفانه که در نهاد و فطرت زنان و مردان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های حوزه های علمیه خواهران در هفته عفاف و حجاب

برنامه های حوزه های علمیه خواهران در هفته عفاف و حجاب