مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 05:302020-07-11سياسي

تشریح اقدامات بهزیستی برای جامعه هدف این سازمان


نشست خبری رییس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت آغاز هفته بهزیستی و برای تشریح اقدامات این سازمان برای جامعه هدف بهزیستی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت آغاز هفته بهزیستی و گرامیداشت چهلمین سال تاسیس سازمان صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

وی در ابتدای این نشست گفت: وظیفه حمایت و پشتیبانی و توانمدسازی جامعه هدف سازمان را داشتند و زنان، کودکان، افراد دارای نیازهای خاص و سالمندان است.

وی ادامه داد: گرامی می داریم یاد شهدای سازمان بهزیستی و فرزندان این سازمان را که 8 سال دفاع مقدس در جبهه های جنگ حضور یافتند.

درود می فرستیم به مددکاران و مدیران و 21 هزار نفر پرسنل خدوم بهزیستی که مشغول فعالیت هستند و خیرین و موسسات خیریه و شرکای بهزیستی.

شعار امسال بهزیستی در چهلمین سال تاسیس این سازمان را گام دوم، شفافیت، تحول خدمت در نظر گرفتیم.

همانطور که مطلع هستید در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و با صدور بیانیه گام دوم وارد مرحله جدیدی شدیم و امیدواریم در چارچوب این سیاست های ترسیم شده ما منشا خدمت باشیم.

قبادی دانا بیان کرد: یکی از موضوعات مورد توجه ما مساله شفافیت است که در ماه های گذشته شتاب بیشتری گرفته و ستاد آن آغاز به کار کرد و قرار گرفتن سامانه املاک بهز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات بهزیستی برای جامعه هدف این سازمان

تشریح اقدامات بهزیستی برای جامعه هدف این سازمان