مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-10بين الملل

تاکید تلویزیون ملی اسپانیا بر غیر قانونی بودن ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا


تلویزیون ملی اسپانیا در گزارشی با اشاره به نقش کلیدی سردار شهید قاسم سلیمانی در مبارزه با داعش، گزارش گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر را درباره نقض قوانین بین المللی از سوی دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی را مورد توجه قرار داد.

- تلویزیون ملی اسپانیا در گزارشی با اشاره به نقش کلیدی سردار شهید قاسم سلیمانی در مبارزه با داعش، گزارش گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر را درباره نقض قوانین بین المللی از سوی دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی را مورد توجه قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تلویزیون ملی اسپانیا شب گذشته در گزارشی با مطرح کردن این که سردار شهید قاسم سلیمانی فردی کلیدی و اصلی در جنگ با داعش در منطقه بود به گزارش سایت قطره و به نقل ازانی یس کالامار گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره نقض قوانین بین المللی از سوی دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار شهید سلیمانی طی حمله ای پهپادی اشاره کرده و نوشت: گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل اقدام آمریکا در قتل سردار سلیمانی را خودسرانه و غیر قانونی خوانده است.

این شبکه تلویزیونی در بخش دیگر از خبر تاکید کرد که سازمان ملل اطمینان داده است که آمریکا نتوانست شواهد و دلایل کافی در توجیه قتل ژنرال سلیمانی ارائه نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید تلویزیون ملی اسپانیا بر غیر قانونی بودن ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا

تاکید تلویزیون ملی اسپانیا بر غیر قانونی بودن ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا