مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-10اقتصادي

وجود 18 روستای هدف گردشگری در استان زنجان


مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان، از وجود 18 روستای هدف گردشگری در استان زنجان خبر داد و گفت: این روستاها زیر ساخت های خوبی برای جذب گردشگر دارند.

- امیر ارجمند در گفتگو با خبرنگار مهر از وجود 18 روستای هدف گردشگری در استان زنجان خبر داد و گفت: این روستاها زیر ساخت های خوبی برای جذب گردشگر دارند.

وی اظهار کرد: در سال جهش تولید بازنگری در خصوص روستاهای هدف گردشگری قرار گیرد و در زمینه برنامه ر یزی ها ی لازم انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، گفت: روستاهایی که بافت با ارزش تاریخی و جاذبه های خوبی دارند در سال جاری جز و روستاهای هدف گردشگری قرار خواهند گرفت.

ارجمند با بیان اینکه توجه به روستاهای دارای قابلیت گردشگری جایگاه ویژه ای دارد، تاکید کرد: در روستاهای هدف گردشگری باید فعالیت های اقتصادی منطبق با استعداد و ظرفیت روستا تقویت شود و توسعه یابد.

وی ابراز داشت: ایجاد فرصت های شغلی در روستاهای هدف گردشگری نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است که با توسعه بوم گردی و گردشگری در این مناطق می توان، زمینه های ایجاد اشتغال خوبی را فراهم کرد و از مهاجرت روستاییان به روستاها هم جلوگیری می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، گفت: در راستای توسعه گردشگری استان از حال گذر از معبر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 18 روستای هدف گردشگری در استان زنجان

وجود 18 روستای هدف گردشگری در استان زنجان