مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 04:302020-07-10اقتصادي

دلیل گرانی گوشت از زبان رییس اتحادیه دامداران


رییس اتحادیه دامداران ضمن اشاره به اینکه دلالان بازار نهاده های دامی، دام و گوشت را در دست دارند و قیمت را آنها تعیین می کنند، اعلام کرد که اگر دولت اختلاف ارز آزاد و دولتی را به ما بدهد، - رییس اتحادیه دامداران ضمن اشاره به اینکه دلالان بازار نهاده های دامی، دام و گوشت را در دست دارند و قیمت را آنها تعیین می کنند، اعلام کرد که اگر دولت اختلاف ارز آزاد و دولتی را به ما بدهد، کره مجانی تحویل آنها خواهیم داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گوشت قرمز حدود دو هفته است که با افزایش 10 هزار تومانی مواجه شده است.

افزایش قیمتی که رییس اتحادیه گوشت گوسفندی علت آن را دپوی دام توسط دامداران به دلیل نزدیک شدن به عید قربان، خروج غیرمجاز دام از مرزهای غربی و کاهش قیمت آلایش گوسفندی اعلام کرد.

از سوس مقابل اما مدیرعامل اتحادیه دامداران آن را رد کرد و گفت که دامداران هیچ نقشی در این زمینه ندارند و این دلالان و واسطه گران هستند که بازار را می گردانند.

سعید سلطانی، رییس اتحادیه دامداران در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه دامداران دام را برای عید قربان دپو نکرده اند و این اقدامات توسط افراد سودجو انجام می شود، گفت: در هیچ جای دنیا نوسان قیمتی تا این حد وجود ندارد، زیرا دلالان و واسطه گران بازار را به دست دارند و جای تشکیلاتی که این شرایط را نظم دهد بسیار خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل گرانی گوشت از زبان رییس اتحادیه دامداران

دلیل گرانی گوشت از زبان رییس اتحادیه دامداران