مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 03:352020-07-10سياسي

دلایل کودک آزاری پدر و مادرها/ چگونه خشونت های خانگی را کاهش دهیم؟


برخی از والدین به دلایل گوناگون در شرایط مختلف، امکان رفتار درست با فرزندان خود را ندارند و آنها را خواسته یا ناخواسته مورد آزار و خشونت قرار می دهند.

- خبرگزاری فارس- گروه رسانه: هر از چندگاهی در رسانه ها اخباری مبنی بر اذیت و آزار کودکان از سوی پدر و مادرشان منتشر می شود که با بازتاب منفی از سوی خانواده ها مواجه می شود.

بسیاری این کار را عملی دور از ذهن و بسیار قبیح می دانند و معتقدند فرزندان جز خانواده محلی برای پناه گرفتن ندارند و اگر هر عملی از آنها سر بزند، نتیجه آن اذیت و آزار و یا حتی قتل نیست.

ضمن اینکه موضوع خشونت های خانگی با توجه به گسترش فضای مجازی، بیشتر به افراد جامعه منتقل می شود و همین موضوع باعث شده برخی گمان کنند میزان این آزار و اذیت ها در جامعه بیشتر شده است.

این در حالی است که برخی معتقدند همان قدر که فضای مجازی خشونت را به خانه ها آورده، همان قدر نیز راه حل برای رفع این مشکل دارد.

**کاهش تاب آوری اجتماعی در همین رابطه معصومه نصیری ـ کارشناس و مدرس رسانه در گفت و گو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس گفت: متأسفانه این روزها شاهد وقوع رخدادهای در فضای جامعه هستیم که اول از همه نشان از کاهش تاب آوری اجتماعی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل کودک آزاری پدر و مادرها/ چگونه خشونت های خانگی را کاهش دهیم؟

دلایل کودک آزاری پدر و مادرها/ چگونه خشونت های خانگی را کاهش دهیم؟