مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-09سياسي

دولت با مردم صادقانه صحبت کرده و عزت مردم را حفظ کند


دلیل مخالفت، عداوت و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران، ایستادگی و وابستگی بر سر آرمان های اسلامی و انسانی است.

- ایسنا/اردبیل نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل مخالفت، عداوت و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران، ایستادگی و وابستگی بر سر آرمان های اسلامی و انسانی است.

علی نیکزاد پنجشنبه 19 تیرماه در جلسه شورای هماهنگی دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل اظهار کرد: راهبر و نگهبان انقلاب اسلامی مقام ولایت و پشتیبان اصلی آن مردم هستند به همین خاطر باید با مردم با عزت و کرامت انسانی رفتار شود.

وی ادامه داد: در تمام امور جامعه باید رای و نظر مردم حاکم باشد چرا که صاحبان اصلی این انقلاب مردم هستند که با حضور در انتخابات جمهوریت آن را انتخاب میکنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به برخورد صادقانه دولت با ملت تاکید کرد و افزود: دستگاههای اجرایی باید ارباب رجوع را از خود بدانند و در راستای تحقق بهینه مطالبات به حق آنان تلاش کنند تا رضایت آنان را کسب کنند.

نیکزاد با اشاره به تلاش مجمع نمایندگان استان برای توسعه و رفع نیازهای استان گفت: دغدغه اصلی ما 65 هزار نفر بیکار استان است که در صورت حل این مشکل چرا که اگر مشکل، معضلات اجتماعی و فرهنگی هم قابل حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با مردم صادقانه صحبت کرده و عزت مردم را حفظ کند

دولت با مردم صادقانه صحبت کرده و عزت مردم را حفظ کند