مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-09سياسي

خانه تکانی از خود مجلس آغاز شد/ مردم برای حل مشکلات به مجلس یازدهم امید بسته اند


نماینده رشت در مجلس با اشاره به اینکه مجلس خانه تکانی را از خود آغاز کرده است، گفت: مردم برای حل مشکلات معیشت و اقتصاد به مجلس یازدهم امید بسته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا احمدی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست خبری با رسانه با اشاره به اینکه نماینده سیاست های کلی نظام باید تبیین شود و نماینده باید پیروی ان حرکت کنیم، اظهار کرد: باید رد زمینه سیاست های داخلی و خارجی برنامه های داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اولویت همه نمایندگان استان گیلان معیشت و اقتصاد مردم است، افزود: مجلس یازدهم هم در بعد سیاست داخلی و هم خارجی مسئول هستند و باید موضع قاطعانه داشته باشند.

حفظ تمامیت ارضی کشور اولویت مجلس یازدهم در سیاست خارجی است نماینده رشت در مجلس با اشاره به اینکه در بعد سیاست داخلی مبارزه با فساد و جلوگیری از بروز آن در دستگاه های اجرایی را در دستور کار قرار داده اند، گفت: در بعد سیاست خارجی نیز به دنبال تعامل، حفظ استقلال، تمامیت ارضی کشور است در این میان باید تأکید شود که با اسراییل هرگز ارتباط نخواهیم با آمریکا با توجه به سیاست مقام های آنها هرگز ارتباط برقرار نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران هم در عرصه بین المللی هم منطقه تأثیرگذار است، تصریح کرد: باید این دستاوردهای بزرگی که در طول 41 سال گذشته به دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه تکانی از خود مجلس آغاز شد/ مردم برای حل مشکلات به مجلس یازدهم امید بسته اند

خانه تکانی از خود مجلس آغاز شد/ مردم برای حل مشکلات به مجلس یازدهم امید بسته اند