مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 04:202020-07-09سياسي

پوراف همه را درمان می کند، کسی نیست او را درمان کند!


مدتی است برای بررسی مسائل و مشکلات به اتفاق دوستان صاحب نظر به آبگرم پوراف واقع در 18 کیلومتری در محدوده روستای هشدان بخش مرکزی جاسک در جاده جاسک - کنارک عزیمت کردیم.

- "پوراف" همه را درمان می کند، کسی نیست او را درمان کند! ایسنا/هرمزگان مدتی است برای بررسی مسائل و مشکلات به اتفاق دوستان صاحب نظر به آبگرم پوراف واقع در 18 کیلومتری در محدوده روستای هشدان بخش مرکزی جاسک در جاده جاسک - کنارک عزیمت کردیم.

در این بازدید آنچه ما را حیرت زده کرد، مراجعه مسافران از سراسر کشور به این منطقه بود و نقطه حائز اهمیتی که ما را بیشتر کنجکاو کرد تا به این موضوع بیشتر بپردازیم و مسئولین امر بیشتر به آن توجه کنند.

خانواده های زیادی برای درمان امراض به این مکان آب درمانی مراجعه می کنند اما دریغ از یک راه مناسب ، عدم نصب تابلو راهنمایی و نظافت و .

این در حالی است که پوراف از شناسنامه های گردشگری و جاذبه درمانی این شهرستان محسوب می شود، گویا به فراموشی سپرده شده و هیچ مسئولی خود را مسئول نمی داند.

گردشگران بنا به توصیه بزرگان منطقه در شب های 14 و 15 مهتابی هر ماه در این مکان بکر مراجعه می کنند، چون بر این باورند که فواید آب درمانی پوراف متفاوت و بهتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوراف همه را درمان می کند، کسی نیست او را درمان کند!

پوراف همه را درمان می کند، کسی نیست او را درمان کند!