مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 08:052020-07-08اقتصادي

انواع لاستیک های یزد تایر با کیفیت بالا و قیمت مناسب


اهمیت تایر خوب و مناسب غیر قابل انکار است و باید گفت که یک لاستیک و تایر خوب میتواند امنیت خودرو را حفظ و همچنین عملکرد آنرا تا حد زیادی بهبود بخشد.

-  در کشور ما شرکت های زیادی وجود دارند که در زمینه تولید تایرفعالیت میکنند که یکی از این شرکت ها شرکت یزد تایر میباشد که جزو تولید کنندگان بنام و مطرح کشور نیز محسوب میگردد.

شرکت یزد تایر فعالایت خود را در سال 1364 در شهر یزد آغاز نمود و در حال حاضر نیز انواعخرید لاستیک  استاندارد های لازم را دارد و عملکرد بهتری را نیز از خود نشان خواهد داد.

شرکت یزد تایر از ابتدای فعالیت خود همواره از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای تولید محصولات خود بهره برده است که به مرور زمان نیز این تکنولوژی ها ارتقا داده شده اند و در نتیجه لاستیک هایی کاملا استاندارد و با کیفیت توسط این مجموعه به بازار مصرف عرضه گردیده و رضایت مشتریان نیز به طور کامل جلب شده است.

تمامی افرادی که از مدل های مختلف لاستیک  های یزد تایز استفاده کرده اند به کیفیت و عملکرد خوب لاستیک ها اذعان نموده و رضایت آنها نیز به طور کامل جلب شده است.

مواد اولیه مرغوب از مهمترین دلایل کیفیت بالای محصولات یزد تایر از جمله عواملی که سبب شده تا یزد تایر محصولاتی با کیفیت را تولید کند استفاده از مواد اولیه مرغوب در خط تولید میباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انواع لاستیک های یزد تایر با کیفیت بالا و قیمت مناسب

انواع لاستیک های یزد تایر با کیفیت بالا و قیمت مناسب