مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-07اقتصادي

وزیر نیرو اصلاح شبکه توزیع برق خراسان شمالی را افتتاح کرد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: بهره برداری از پروژه اصلاح شبکه های فرسوده فشار ضعیف و جایگزینی 100 درصدی سیم های هوایی فرسوده آن با کابل خودنگهدار در خراسان شمالی به صورت ویدنو کنفرانس و با حضور وزیر نیرو آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد علیرضا صبوری با اشاره به افتتاح تعدادی از پروژه های شرکت برق خراسان شمالی به صورت ویدیوکنفرانس و باحضور وزیر نیرو اظهار کرد: مرحله 2 پروژه اصلاح شبکه های فرسوده توزیع برق خراسان شمالی با تبدیل 2 هزار و 300 کیلومتر شبکه سیمی فشار ضعیف به کابل خود نگهدار بدون اعمال خاموشی انجام شده است.

وی افزود: این پروژه در راستای پویش هر هفته الف - ب - ایران در شهرستان های شیروان، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه با صرف اعتباری به میزان هزار و 200 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی اظهار داشت: این طرح بیشتر با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه در شرایط سنگین جوی و جلوگیری از خاموشی های ناخواسته، کاهش تلفات فنی و عایق شدن شبکه و حذف خطرات ناشی از برق گرفتگی شبکه فشار ضعیف اجرا شد.

وی گفت: مرحله اول این پروژه نیز به میزان2 هزار و 400 کیلومتر با اعتباری به مبلغ 960 میلیارد ریال در سال 97 در شهرستان های بجنورد، اسفراین، جاجرم و فاروج به بهره برداری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو اصلاح شبکه توزیع برق خراسان شمالی را افتتاح کرد

وزیر نیرو اصلاح شبکه توزیع برق خراسان شمالی را افتتاح کرد