مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 15:052020-07-05فرهنگي

بنگاه های فرهنگی هنری بوشهر برای دریافت تسهیلات ثبت نام کردند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: 28 بنگاه فرهنگی و هنری دارای کد کارگاهی آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا در استان بوشهر تقاضای خود را در سامانه کارا ثبت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، فاطمه کرمپور بیان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شرایط را برای کسب و کارهای فرهنگی و هنری آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا جهت حمایت و پرداخت تسهیلات، از طریق سامانه کارا فراهم کرده است.

وی اظهار داشت: دولت در این راستا و گام اول پرداخت تسهیلات را به بنگاه های دارای کد کارگاهی از طریق سامانه کارا آغاز کرد که از زمان شروع این طرح تا به امروز تنها 28 بنگاه در استان برای دریافت این تسهیلات تقاضای خود را ثبت کرده اند.

کرمپور افزود: کانون های آگهی تبلیغاتی با 14 میلیارد تومان و کتاب فروشی ها با 2 میلیارد و 412 میلیون تومان در استان بوشهر بیشترین آسیب را در ایام کرونا دیده اند.

وی به تعطیل شدن جشنواره های فرهنگی هنری، کنسرت ها، آموزشگاه های هنری، مؤسسات و سینماهای اشاره کرد و عنوان داشت: متوقف شدن درآمد مشاغل خانگی مرتبط با فعالیت هنری بزرگترین چالشی است که جبران صدمات این مکان های فرهنگی و هنری به زمان نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنگاه های فرهنگی هنری بوشهر برای دریافت تسهیلات ثبت نام کردند

بنگاه های فرهنگی هنری بوشهر برای دریافت تسهیلات ثبت نام کردند