مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:002020-07-05فرهنگي

برگزیدگان سومین دوره جایزه ادبی آهو سمنان تقدیر شدند


سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه برگزیدگان سومین دوره جایزه ادبی آهو سمنان تقدیر شدند، گفت: 13 اثر توسط داوران در مرحله نهایی انتخاب و تقدیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عباس بابایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی شهرداری سمنان ضمن بیان اینکه برگزیدگان سومین دوره جایزه ادبی آهو سمنان تقدیر شدند، بیان کرد: فراخوان سومین دوره جایزه ادبی آهوی کومش در آبان ماه 96 در سطح کشور برگزار شد که شامل چهار بخش برای شرکت و ارائه آثار داستان نویسی کودکان و نوجوانان، والدین و بزرگسالان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از میان 173 داستان ثبت شده در دبیرخانه و 3 مرحله داوری، در این مسابقه، 13 اثر به عنوان برگزیده و 12 اثر شایسته تقدیر شناخته شدند و آثار نویسندگان که از استان های سمنان، تهران، مشهد، قزوین، کرمان و شهر ری بودند به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و نشر کتاب سمنگان در قالب سه کتاب با عنوان داستان های ادبی آهو در سال 98 چاپ شدند و در این آیین از کتاب های این عزیزان رونمایی به عمل آمد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: در این آیین از نویسندگان سومین دوره جایزه ادبی آهو در رده سنی کودکان مه تا غریب، پرتو پیوندی صبا همتی، محمد رسول کارایی، علیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان سومین دوره جایزه ادبی آهو سمنان تقدیر شدند

برگزیدگان سومین دوره جایزه ادبی آهو سمنان تقدیر شدند