مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:552020-07-05اجتماعي

از امروز ورود بدون ماسک به ناوگان حمل و نقل عمومی ممنوع


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد، به دنبال تاکید رییس جمهور و شهردار تهران بر اجباری شدن استفاده از ماسک در کلیه اصناف، - معاونت حمل و نقل و ترافیک در خصوص تشدید برخورد سختگیرانه شهرداری از امروز بر استفاده از ماسک در ناوگان عمومی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد، به دنبال تاکید رییس جمهور و شهردار تهران بر اجباری شدن استفاده از ماسک در کلیه اصناف، ادارات و ناوگان عمومی سطح شهر، برخورد سختگیرانه تری از سوی شهرداری در ناوگان عمومی صورت می گیرد.

با تاکید رییس جمهور و شهردار تهران بر اجباری شدن استفاده از ماسک در تمامی اصناف، ادارات و در ناوگان عمومی پایتخت؛ از امروز یک شنبه 15 تیر ماه ، تمهیدات سختگیرانه تری به این منظور در تمامی ناوگان عمومی شهر اعمال خواهد شد.

هم اکنون در 127 ایستگاه مترو و 62 پایانه و ایستگاه اتوبوس شهر تهران ماسک به قیمت مناسب عرضه می شود و حتی امکان عرضه ماسک در پایانه های تاکسیرانی شهر هم فراهم شده است.

مجموعه مدیریت شهری و معاونت حمل و نقل و ترافیک با تاکید بر مصوبه دولت مبنی بر اجباری شدن ماسک در مترو و اتوبوس اعلام کرد: رعایت فاصله گذاری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از امروز ورود بدون ماسک به ناوگان حمل و نقل عمومی ممنوع

از امروز ورود بدون ماسک به ناوگان حمل و نقل عمومی ممنوع