مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 02:402020-07-04اقتصادي

ریل گذاری خواهرخواندگی ها در یزد جهانی


شهردار یزد خواهرخواندگی را نوعی ریل گذاری برای این شهر جهانی خواند که در توسعه روابط بین المللی و رونق اقتصاد بازرگانی، صنعتی و گردشگری یزد موثر خواهد بود.

- ایسنا/یزد شهردار یزد خواهرخواندگی را نوعی ریل گذاری برای این شهر جهانی خواند که در توسعه روابط بین المللی و رونق اقتصاد بازرگانی، صنعتی و گردشگری یزد موثر خواهد بود.

جمال الدین عزیزی بندرآبادی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، خواهر خواندگی را نوعی ریل گذاری عنوان کرد و گفت: یکی از ویژگی های مهم خواهرخواندگی مربوط به تاثیر آن در زمینه گردشگری است چرا که بسیاری از گردشگران برای انتخاب مقصد گردشگری، خواهرخواندگی را مورد توجه قرار می دهند لذا خواهرخواندگی برای یزد به عنوان شهری جهانی، به منزله ریل گذاری و ایجاد راه های ارتباطی گسترده تری است.

وی با بیان این که خواهرخواندگی زمینه توسعه اقتصادی و بازرگانی را نیز فراهم و تسهیل می کند، گفت: در این باره اتاق های بازرگانی و اقتصادی شهرهای خواهرخوانده می توانند از ظرفیت های دو جانبه ی یکدیگر بهره مند شده و از رابطه خواهرخواندگی در افزایش ارتباط گیری بازرگانان و صنعتگران و اتحاد دو شهر استفاده کنند اما همه این فواید به میزان استفاده ما از این ظرفیت ها بستگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریل گذاری خواهرخواندگی ها در یزد جهانی

ریل گذاری خواهرخواندگی ها در یزد جهانی