مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-03حوادث

حادثه در معدن «سرتیتان» گیلانغرب/ حادثه یک کشته و 5 مصدوم داشت


جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص جزییات این حادثه، اظهار داشت: ساعت 12:45دقیقه ظهر امروز خبر مبنی بر ریزش معدن در روستای سرتیتان  در بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب به نیروهای امدادی مخابره شد.

وی افزود: مرکز فوریت های پزشکی و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و خوشبتخانه توانستند افراد گرفتار شده را نجات دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه افراد حادثه دیده 4 نفر بوده اند، ادامه داد: خوشبتخانه تمامی افراد گرفتار شده نجات پیدا کرده اند و به بیمارستان های شهرستان گیلانغرب و قصرشیرین اعزام شدند.

وی افزود: جزییات دقیق حادثه را متعاقباً اعلام خواهیم کرد، اما ریزش معدن و قطعی تهویه موجب این حادثه شده است، در حال حاضر بنده و رییس جمعیت هلال احمر استان بنابر دستور استاندار محترم راهی قصرشیرین هستیم.

هلال احمر: یک نفر فوت شده است در همین خصوص، عادل شفیعی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، اظهار داشت: امروز بر اساس گزارش دریافتی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان کرمانشاه مبنی بر ریزش معدن در شهرستان گیلانغرب روستای سرتیتان 3 تیم عملیاتی از شهرستان های گیلانغرب و با توجه به وضعیت مصدومین جهت اعزام هرچه سریعتر به مرکز درمانی ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه در معدن «سرتیتان» گیلانغرب/ حادثه یک کشته و 5 مصدوم داشت

حادثه در معدن «سرتیتان» گیلانغرب/ حادثه یک کشته و 5 مصدوم داشت