مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 18:052020-07-02سياسي

واکنش آژانس بین المللی انرژی اتمی به حادثه نطنز


«ما در حال حاضر پیش بینی می کنیم که این حادثه هیچ تأثیری روی فعالیت های راستی آزمایی پادمانی آژانس بین المللی انرژی اتمی در ایران نخواهد داشت.

» - ما در حال حاضر پیش بینی می کنیم که این حادثه هیچ تأثیری روی فعالیت های راستی آزمایی پادمانی آژانس بین المللی انرژی اتمی در ایران نخواهد داشت.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) در بیانیه‌ای به حادثه پیش آمده در یکی از سوله‌های در دست احداث مجتع غنی‌سازی نطنز واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،خبرگزاری رویترز مدعی شد، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای اعلام کرد که از گزارشات در مورد این حادثه مطلع است اما انتظار نمی‌رود این حادثه تأثیری روی فعالیت‌های راستی‌آزمایی این نهاد بین‌المللی داشته باشد.

در این بیانیه آمده است: «ما در حال حاضر پیش‌بینی می‌کنیم که این حادثه هیچ تأثیری روی فعالیت‌های راستی‌آزمایی پادمانی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ایران نخواهد داشت.

» مجتمع غنی سازی انرژی هسته‌ای نطنز (FEP) اصلی ترین سایت غنی سازی اورانیوم و یکی از چند تأسیسات هسته‌ای ایران است که تحت بازرسی و نظارت دیده‌بان انرژی هسته‌ای سازمان ملل متحد قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آژانس بین المللی انرژی اتمی به حادثه نطنز

واکنش آژانس بین المللی انرژی اتمی به حادثه نطنز