مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 14:402020-07-02حوادث

اجرای طرح فاتح 3 در قزوین


فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین از اجرای طرح فاتح 3 و کشف 47 کیلو و 112 گرم انواع موادمخدر و دستگری 9 سارق در شهرستان قزوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا در قزوین، سردار مهدی حاجیان روز پنجشنبه اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت مردم و با اجرای طرح فاتح 3 در شهرستان قزوین، نیروی انتظامی موفق به کسب موفقیت در زمینه کشف و دستگری سارقان شد.

وی ادامه داد: در همین راستا ضمن کشف 47 کیلو و 112 گرم انواع مواد مخدر، 11 عدد ادوات دخانی کشف و 13 توزیع کننده و فروشنده موادمخدر در این شهرستان دستگیر شدند.

به گفته این مسئول انتظامی، در راستای این طرح همچنین ماموران انتظامی موفق به دستگیری 9 سارق، کشف 13 فقره انواع سرقت و 6 فقره اقلام سرقتی خرد از سارقان و مالخران شدند.

سردار حاجیان یادآور شد: بازدید از 121 واحد صنفی و پلمب 18 واحد متخلف، اخطار تعطیلی و پلمب 38 واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط و نداشتن پروانه کسب، کشف 11 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق، 48 عدد پایه قلیان و یک هزار عدد قرص غیرمجاز از دیگر اقدامات پلیس در راستای اجرای طرح فاتح 3 بوده است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در راستای افزایش سطح ایمنی تردد‌های درون شهری و امنیت عابران پیاده 300 راننده متخلف اعمال قانون و 18 دستگاه موتور سیکلت توقیف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح فاتح 3 در قزوین

اجرای طرح فاتح 3 در قزوین