مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 12:002020-07-02سياسي

تدوین چشم انداز حوزه بر اساس الگوی منظم و منسجم


حوزه در ترسیم چشم انداز ها دارای یک نگاه منظم و منسجم وجامع و آینده نگر دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر به نقل از خبرگزاری حوزه آیت الله علیرضا اعرافی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با تاکید بر نگاه منظم و منسجم و جامع و آینده نگر در ترسیم چشم اندازهای حوزه علمیه گفت: ایجاد درختواره دانشی در بخش آموزشی حوزه و همچنین ترسیم افق های دانشی از اولویت های حوزه علمیه است.

وی در ادامه گفت: طرح آمایش حوزه از اهمیت بسیاری برخوردار است که در این طرح 40 مأموریت اصلی روحانیت بررسی و شاخص هایی برای آن تعیین شده است.

آیت الله اعرافی تدوین الگویی مناسب در برخورد با مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا امری ضروری دانست و افزود: در این زمینه باید به پاسخ به سوالات و شبهات و داشتن رویکرد بین المللی مورد توجه قرار گیرد.

وی تجلی تمامیت حوزه و بازنمایی حوزه و روحانیت در قالب هنر و رسانه و فضای مجازی را از دیگر برنامه هایی دانست که در حوزه به آن توجه شده است و افزود: باید منطق جامعی از نحوه برخورد اسلام با حوادث و بحران ها تدوین و ارائه شود.

مدیر حوزه های علمیه در پایان گفت: در زمان شیوع کرونا حوزه وارد مجموعه ای از مکاتبات و مناسبات دیپلماتیک با جهان شده تا به یک الگوی مناسبت تر برای رفع مسائل بشر بیابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین چشم انداز حوزه بر اساس الگوی منظم و منسجم

تدوین چشم انداز حوزه بر اساس الگوی منظم و منسجم