مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 07:002020-07-02اقتصادي

استاندار: مبتلایان کرونا در ایلام 40 درصد افزایش یافت


تعداد مبتلایان کرونا در این استان با توجه به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در 11 روز گذشته 40 درصد افزایش یافته است.

قاسم سلیمانی دشتکی روز پنجشنبه در گفت و گویی خبری اظهار داشت: در پیک ابتلا 175 نفر در یک روز در استان مبتلا شده اند و این فاجعه بار است و بی توجهی مردم را نشان می دهد.

وی افزود: در آغاز بیماری کرونا، وحدت و همدلی بسیار قوی در استان شکل گرفت و مردم با پویش های نه به چادر زدن، نه به مسافرت، نه به پنجشنبه و جمعه آخر سال و پویش ماندن در خانه همراهی بسیار قوی داشتند.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: در مرحله اول با اتحاد و همدلی مردم علیه کرونا بین 180 تا 200 میلیارد ریال برای آسیب دیدگان کرونا جمع آوری و طرح فاصله گذاری اجتماعی بخوبی اجرا شد و مردم همراهی بسیار خوبی داشتند.

آماده سازی 650 تخت بیمارستانی برای بیماران کرونا استاندار ایلام اظهار داشت: در مرحله دوم به دلیل از سرگیری فعالیت ها و آسیب ندیدن بیشتر کسب و کار مردم تصمیم گرفته شد فاصله گذاری اجتماعی تبدیل به فاصله گذاری هوشمند شود که در این مرحله هم کسب و کار و سلامت مردم مورد توجه قرار گرفت.

سلیمانی دشتکی گفت: در مجموع با آمادگی قوی زیرساخت های بهداشتی و درمانی کرونا در استان تشکیل شد و بالغ بر 650 تخت بیمارستانی آماده ارائه خدمت به بیماران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: مبتلایان کرونا در ایلام 40 درصد افزایش یافت

استاندار: مبتلایان کرونا در ایلام 40 درصد افزایش یافت