مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-02سياسي

احداث ساختمان جدید انتقال خون مطالبه گرمساری ها است


نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره به تردد میلیون ها زائر و حوادث متعدد جاده ای در غرب استان سمنان، گفت: احداث ساختمان جدید انتقال خون یک ضرورت و مطالبه مردمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اردشیر مطهری صبح پنج شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات سازمان انتقال خون شهرستان گرمسار به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه تسریع در امر احداث ساختمان جدید انتقال خون شهرستان یک نوع مطالبه مردمی است که انتظار داریم توسط مسئولان امر پیگیری شود، بیان کرد: حادثه خیز بودن جاده گرمسار به سمنان و تعداد سوانح و حوادث پیش آمده در این جاده ها نیاز به تهیه خون و همچنین امدادرسانی به حوادث را نشان می دهد.

وی افزود:انتقال خون متولی تأمین خون و فرآورده های موردنیاز در این موارد است که در این زمینه برای خون رسانی به حادثه دیدگان و مجروحان اثر مطلوبی دارند لذا امید است در شهرستان گرمسار نیز شاهد تجهیز و ارتقای داشته هایمان در زمینه انتقال خون باشیم.

مردم به کمک بیایند وحید رجایی فرماندار گرمسار نیز در این نشست اهدای خون و کمک به سلامت جامعه و همچنین نجات جان سالانه جان میلیون ها نفر را موضوعی مهم دانست و تصریح کرد: مرکز انتقال خون باهدف تأمین و توزیع فرآورده های خونی سالم برای همکاری با بیمارستان ها و همچنین تأمین خون سالم و کافی برای بیمارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث ساختمان جدید انتقال خون مطالبه گرمساری ها است

احداث ساختمان جدید انتقال خون مطالبه گرمساری ها است