مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 09:552020-06-29پزشكي

احتمال ابتلای بیماران کووید-19 به اختلال اضطراب پس از آسیب روانی


گروهی از پزشکان انگلیسی هشدار دادند: نسبت قابل توجهی از بیماران مبتلا به کووید-19 به اختلال اضطراب پس از آسیب روانی (PTSD) دچار می شوند.

- احتمال ابتلای بیماران کووید-19 به "اختلال اضطراب پس از آسیب روانی" گروهی از پزشکان انگلیسی هشدار دادند: نسبت قابل توجهی از بیماران مبتلا به کووید-19 به اختلال اضطراب پس از آسیب روانی (PTSD) دچار می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گزارش جدید گروهی از پزشکان و متخصصان انگلیسی حاکی از آن است که نسبت قابل توجهی از مبتلایان به بیماری کووید-19 که در بیمارستان بستری می شوند به علائم اختلال اضطراب پس از آسیب روانی دچار می شوند.

دکتر میشل بلومفیلد یکی از محققان این تیم پزشکی گفت: ضرورت دارد تا معاینات مربوط به تشخیص اختلال اضطراب پس از آسیب روانی برای بیماران مرخص شده از بیمارستان اجباری شود.

وی افزود: در مورد میزان قرار گرفتن افراد در معرض آسیب های روانی در مدت زمان همه گیری بیماری کووید-19 نگرانی وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری سی ان ان، به گفته این تیم پزشکی نوع شدید بیماری می تواند تجربه ای آزاردهنده به لحاظ جسمی و روانی باشد و از هر پنج بیماری که در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار می گیرند یک نفر به این نوع از آسیب و اختلال روانی دچار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ابتلای بیماران کووید-19 به اختلال اضطراب پس از آسیب روانی

احتمال ابتلای بیماران کووید-19 به اختلال اضطراب پس از آسیب روانی