مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 16:402020-06-24اقتصادي

پراخت 1,325 میلیارد تومان تسهیلات به بخش کشاورزی استان کرمان


رییس جهاد کشاورزی شمال استان کرمان گفت: از سال 93 تاکنون مبلغ یک هزار و 325 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به بخش کشاورزی پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس سعیدی عصر چهارشنبه در نشست تشکل ها و فعالان بخش کشاورزی با وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه 5 درصد مساحت استان کرمان مربوط به بخش کشاورزی است، افزود: 300 هزار نفر در بخش کشاورزی استان اشتغال دارند و مقام دوم کشور در سطح گلخانه ای مربوط به استان کرمان است.

وی با اشاره به فعالیت های شش ساله اخیر دولت در بخش کشاورزی، افزود: اجرای طرح تجمیع مدیریت فنی در واحدهای تولیدی کشاورزی، ارتقای راندمان تولید در محصولات اساسی و استراتژیک و ارتقا میانگی تولید گندم از 3 تن به 4.

8 تن از جمله این فعالیت ها است.

سعیدی با بیان این مطلب که طرح مبارزه و کنترل آفت کرم خراط گردو، ساماندهی فروشندگی های سموم کشاورزی، طرح آمیخته گری و توسعه نژادهای پربازده، صنایع تبدیلی و غذایی از دیگر فعالیت های دولت در شش سال اخیر است.

مدیرکل جهاد کشاورزی شمال استان کرمان در خصوص تسهیلات بانکی گفت: در استان کرمان از سال 93 تاکنون مبلغ یک هزار و 325 میلیارد تومان به بخش کشاورزی پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پراخت 1,325 میلیارد تومان تسهیلات به بخش کشاورزی استان کرمان

پراخت 1,325 میلیارد تومان تسهیلات به بخش کشاورزی استان کرمان