مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 10:552020-06-23اجتماعي

اوقاف همدان در راه اندازی سالن تشریح مساعدت کند/ لزوم راه اندازی آزمایشگاه ژنتیک


مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان با بیان اینکه به دنبال ساخت سالن تشریح در کنار آرامستان همدان هستیم گفت: رایزنی می کنیم تا اداره اوقاف زمینی را برای این منظور در اختیار ما قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آرتین کمالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به اقدامات صورت گرفته در پزشکی قانونی استان پرداخت و اظهار کرد: در شهرستان های همدان غیر از فامنین مرکز پزشک قانونی فعال است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته توانستیم مرکز پزشکی قانونی نهاوند را افتتاح کنیم و هفتم تیرماه امسال مرکز کبودراهنگ افتتاح  می شود گفت: به دنبال این هستیم شهریورماه نیز مرکز تویسرکان افتتاح شود.

مدیرکل پزشکی قانونی همدان با بیان اینکه از ساختمان ملکی تنها مرکز اسدآباد باقی مانده که طبق قول داده شده با توجه به شرایط مالی امیدواریم بتوانیم تا آخر سال این مرکز را هم تکمیل کنیم افزود: شهرستان بهار به دلیل نزدیکی به همدان از لحاظ چارت سازمانی نیاز به ساختمان ملکی ندارد اما امیدوارم در برنامه آتی آنجا نیز ساختمان ملکی داشته باشد که ساختمان های ملکی شامل معاینات و کالبدشکافی است.

وی از کمبود پزشک در پزشک قانونی استان خبر داد و گفت: یکی از نیازهای مهم استان تامین نیروی پزشک است که امیدواریم امسال بتوانیم با شرایط استخدامی چندین نفر را جذب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوقاف همدان در راه اندازی سالن تشریح مساعدت کند/ لزوم راه اندازی آزمایشگاه ژنتیک

اوقاف همدان در راه اندازی سالن تشریح مساعدت کند/ لزوم راه اندازی آزمایشگاه ژنتیک