مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 07:352020-06-23اقتصادي

گیاهان دارویی وارد بازار بورس می شوند


مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه گیاهان دارویی وارد بازار بورس می شوند گفت: دامنه عرضه محصولات گیاهان دارویی در بورس گسترش می یابد.

- حسین زینلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با بیان اینکه همدان یکی از استان های پیشرو در زمینه تولید گیاهان دارویی بوده است اظهار کرد: این استان از قدیم الایام به لحاظ فکری و دانشی اولویت خود را بر کشت و پرورش گیاهان دارویی قرار داده است.

وی با بیان اینکه همدان در حال حاضر در زمینه کشت سیر، رازیانه و گشنیز پیشرو است گفت: استان همدان در این سه بخش بیش از 70 تا 80 درصد تولید کل کشور را تأمین می کند و سالانه بیش از 10 میلیون تا 15 میلیون دلار صادرات کشور در این بخش انجام می شود.

مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی گفت: به دنبال این هستیم تا با ایجاد زنجیره ارزش گیاهان دارویی، ضمن افزایش میزان کشت آن، زمینه تولید بذر را ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه ایجاد صنایع تبدیلی و ایجاد بازار فروش برای گیاهان دارویی را از دیگر رویکردهای وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد و از راه اندازی سامانه جامع بازار گیاهان دارویی ایران خبر داد.

زینلی با اشاره به اینکه با برنامه ریزی صورت گرفته گیاهان دارویی وارد بازار بورس می شوند اظهار کرد: دامنه عرضه محصولات گیاهان دارویی در بورس گسترش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیاهان دارویی وارد بازار بورس می شوند

گیاهان دارویی وارد بازار بورس می شوند