مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 10:252020-06-12سياسي

جاده های شهرستان خلخال نیازمند توجه جدی مسؤولان استانی


جاده های شهرستان خلخال وضعیت مناسبی نداشته و نیازمند توجه جدی مسؤولان استانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه های نماز جمعه این هفته خلخال با اشاره به لزوم توجه به جاده های استان و سفر وزیر راه به شهرستان خلخال در روزهای آتی اظهار کرد: جاده های شهرستان خلخال نیازمند توجه جدی مسؤولان استانی است.

وی توجه جدی به ظرفیت منطقه خلخال را خواستار شد و گفت: جاده خلخال ـ کلور ـ دارم، جاده گردشگری سال ماجولان به ماسوله و جاده ماسال به گیلوان و تونل خلخال به اسالم  از مهمترین پروژه های ملی نیمه تمام و از مطالبات مردم منطقه است.

امام جمعه خلخال در ادامه به وقایع آمریکا نیز اشاره کرد و بیان داشت: آمریکا با وجود ادعای دروغین حقوق بشر به مردم سرزمین خود هم ستم می کند و این مساله نشان از عدم خوی استکباری سران این کشور است.

اسدی به تلاش های بیش از پنجاه ساله مرحوم آیت الله هیب الله یکتایی از عالمان منطقه اشاره کرد و اذعان داشت: مدنیت و ولایت مداری در مردم خلخال برگرفته از درس های ماندگار این عالم بزرگوار است.

امام جمعه خلخال به شهادت امام جعفر صادق (ع) اشاره کرد و گفت: سفارشات امام جعفر صادق(ع) در خصوص نماز و اهمیت آن باید در جامعه توسط مردم جدی شمرده شده و این فریضه سبک شمرده نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های شهرستان خلخال نیازمند توجه جدی مسؤولان استانی

جاده های شهرستان خلخال نیازمند توجه جدی مسؤولان استانی