مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 13:352020-06-06اقتصادي

وظیفه معین های اقتصادی ارائه آموزش های حوزه کسب و کار است


وظیفه معین های اقتصادی ارائه آموزش های حوزه کسب و کار، تسهیل امر سرمایه گذاری و توانمندسازی مردم در مناطق شهری و روستایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشتخوار، علیرضا رزم حسینی ظهر امروز در جلسه ویدئوکنفرانس با استاندار خراسان رضوی در خصوص فعالیت معین های اقتصادی رشتخوار اظهار کرد: یکی از مهم ترین دستاوردهای معین های اقتصادی این شهرستان، همگرایی اضلاع مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی با رویکرد تسهیل گری است، به طوری که امام جمعه، فرماندار، دادگستری و سرمایه داران بخش خصوصی همگرا و همیار شدند تا فعالیت های بخش خصوصی را توسعه بخشند.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر توجه معین ها، به امر ایجاد اشتغال پایدار و توسعه فرهنگی شهرستان اشاره کرد و گفت: حضور و پیگیری فرماندار از طریق شرکت ایمیدرو در تهران نسبت به همکاری و همراهی اجرای طرح عمران و آبادانی اقدام شود.

وی بیان کرد: وظیفه معین های اقتصادی ارائه آموزش های حوزه کسب و کار، تسهیل امر سرمایه گذاری و توانمندسازی مردم در مناطق شهری و روستایی است که تاکنون 34 تفاهم نامه معین اقتصادی در خراسان رضوی منعقد شده است.

رتبه اول تا پنجم رشتخوار از نظر معین های اقتصادی در خراسان رضوی در ادامه دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی نیز اظهار کرد: رشتخوار بین رتبه اول تا پنجم معین های اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه معین های اقتصادی ارائه آموزش های حوزه کسب و کار است

وظیفه معین های اقتصادی ارائه آموزش های حوزه کسب و کار است