مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 03:402020-06-06اجتماعي

اجرای طرح از خانه تا مدرسه با دوچرخه از تهران تا روستای نیالای مازندران


اهدای دوچرخه به دانش آموزان و گسترش فرهنگ دوچرخه سواری از جمله ایده های شهردار منطقه 17 تهران بوده است که اکنون از تهران تا نیالا مازندران به عنوان روستای کوهستانی منطقه سردسیر نهادینه شد.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ اجتماعیاین روزها که رکاب زنی در بسیاری از شهرها و استان ها به یک فرهنگ تبدیل شده است؛ فرهنگ سازی دوچرخه سواری در روستای دورافتاده مازندران و در روستای نیالا از ایده یک مدیر آموزگار سرچشمه گرفته است؛ ایده ای که اکنون به واقعیت تبدیل شده است و موجب شد تا چهار دانش آموز روستای نیالا این روزها با دوچرخه در ارزوی بازگشایی مدارس باشند.

حسن رضایی مدیر آموزگار مدرسه شهید باقری روستای نیالاست که با چهار دانش آموز پایه های مختلف ابتدایی روزگار خوشی را در دل جنگل های سر به فلک کشیده مازندران تجربه می کند.

رضایی اهل شهرستان گلوگاه است و به عشق دانش آموزان راهی روستای نیالا شده است و با آنکه می توانست با شرایط بهتری در شهر بماند و در کنار خانواده باشد؛ اما ترجیح داده است که آموختن به دانش آموزان مناطق محروم را سرلوحه کار خود قرار دهد.

او این روزها در کنار همه تلاشی که برای آموختن به دانش آموزان انجام داده است و از عملکرد خود خرسند است؛ خوشحالی دیگری در دل دارد و آن هم دوچرخه دار شدن دانش آموزان این مدرسه به همت شهردار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح از خانه تا مدرسه با دوچرخه از تهران تا روستای نیالای مازندران

اجرای طرح از خانه تا مدرسه با دوچرخه از تهران تا روستای نیالای مازندران