مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 13:552020-06-05پزشكي

تشریح آخرین وضعیت کرونا در دزفول


ظرفیت تست کرونا ویروس به روزانه 534نمونه افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، یوسف پریدار رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول ظهر امروز در جلسه مطبوعاتی با اصحاب رسانه  اظهار کرد: بهترین استراتژی در مقابله با کرونا ویروس مربوط به کشور چین است که در همان ابتدا حکومت نظامی تشکیل شد و پس از آن کشورهای اروپایی که نمونه گیری های وسیع را انجام داد و می دانست که با توجه به سطح فرهنگ مردم با ارائه پروتکل های بهداشتی افراد جامعه به خود قرنطینگی به شدت پایبند خواهند بود.

وی افزود: در حال حاضر واکسیناسیون مردم یکی از راه حل های کنترل بیماری است که متاسفانه فعلا واکسنی وجود ندارد و راه حل دیگر گسترش ویروس در جامعه تا حد ایمن شدن جامعه است.

یوسف پریدار ادامه داد: آمار مبتلایان به کرونا ویروس تحت تاثیر بیماریابی و مجموع رفتار مردم و مسئولین است که دانشگاه علوم پزشکی دزفول در بیماریابی فعالیت گسترده و وسیعی دارد.

پریدار گفت: طبق یک اپیدمی، با ابتلای 67 تا 82 درصدی افراد جامعه، یک ایمنی جمعی ایجاد خواهد شد که با این روش نیز با سیل مخربی از بیماری رو به رو خواهیم شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول تصریح کرد: افزایش آمار تحت تاثیر بیماریابی و رفتار مردم و مسئولین است که علوم پزشکی دزفول در بیماریابی وسیع در حال فعالیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت کرونا در دزفول

تشریح آخرین وضعیت کرونا در دزفول