مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 04:352020-06-05دانش

جزییات ارائه گرنت فناوری به پایان نامه و رساله های دانشجویان


مدیر کل دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم گفت: از هفته آینده تقاضاها برای ارائه گرنت فناوری در حوزه ICT دریافت و در یک بازه 2 ماهه بررسی و اعلام نتیجه می شود.

- مهدی کشمیری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جزییات ارائه گرنت های فناوری به شرکت های نوپا و دانشگاه ها گفت: در واقع ما 3 نوع گرنت داریم؛ نخست، گرنتی که به پایان نامه های تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) تعلق می گیرد، دوم، گرنت های مربوط به فعالیتهای اعضای هیات علمی در سرچ لب ها، و دیگری هم گرنت هایی که شامل حال شرکت های نوپایی که در داشگاه ها و مراکز پژوهشی فعالیت می کنند، می شود.

وی با بیان اینکه مخاطبین این گرنت ها، اساسا دانشگاه ها و مراکز پژوهشی هستند، افزود: گرنت های یاد شده، با حمایت های وزارت علوم، پارک های علمی فناوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و برخی سازمان های علاقمند به حمایت از تحقیقات علمی، صورت می گیرد.

کشمیری ادامه داد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، در گام نخست و به منظور راه اندازی دور اول ارائه گرنت ها، تقاضا ها از هفته آینده دریافت و در یک بازه زمانی 2 ماهه، بررسی و اعلام نتیجه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این دور، وزارت ارتباطات و پارک فناوری فاوا به عنوان سازمان حامی حضور پیدا کرده اند، برنامه به این ترتیب است که در دور نخست، در 5 استان، گرنت ها با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ارائه گرنت فناوری به پایان نامه و رساله های دانشجویان

جزییات ارائه گرنت فناوری به پایان نامه و رساله های دانشجویان