مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 04:202020-06-05بين الملل

دواین جانسون خطاب به ترامپ: وقتی آمریکا به زانو درآمده، تو کجایی؟


بازیگر سرشناس سینمای آمریکا با انتشار ویدیویی هشت دقیقه ای نسبت به وقایع اخیر واکنش نشان داده و از ترامپ پرسیده است: وقتی آمریکا به زانو درآمده، - تو کجایی؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، دواین جانسون با انتشار یک ویدیوی پراحساس در توییتر، از جنبش زندگی سیاهان مهم است حمایت کرد و ابراز کرد در جریان همه اعتراض های سراسری علیه مرگ جورج فلوید، ترامپ اصلاً قدرت رهبری نداشت.

وی پرسید: تو کجایی؟ رهبرمان کجاست؟ این جملاتی بود که جانسون پیامش را با آن شروع کرد و در ادامه گفت: رهبر ما در این زمانی که کشورمان به زانو درآمده، التماس می کند، صدمه دیده، عصبانی است، ناامید شده و دست هایش را برای کمک بلند کرده و تنها می خواهد صدایش شنیده شود، کجاست؟ این بازیگر با تکرار خطاب به ترامپ می پرسد: تو کجایی؟ در سراسر این ویدیوی طولانی که 8 دقیقه و 25 ثانیه است، جانسون به کرات این سوال را لابه لای حرف هایش مطرح می کند.

کشته شدن فلوید به دست پلیس مینیاپلیس در روز 25 ماه می پس از آن رخ داد که یک افسر پلیس زانوانش را هشت دقیقه و 46 ثانیه روی گلوی فلوید فشرد و او را خفه کرد.

جانسون پرسیده است: رهبر دلسوز ما کجاست، وقتی کشور روی زانو افتاده و دستش را دراز کرده و باید بگوید: بایستید، با من بایستید زیرا من دارمتان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دواین جانسون خطاب به ترامپ: وقتی آمریکا به زانو درآمده، تو کجایی؟

دواین جانسون خطاب به ترامپ: وقتی آمریکا به زانو درآمده، تو کجایی؟