مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 08:352020-06-03سياسي

دیدگاه امام خمینی درباره زن ها چه بود؟/ دامان مادر بستر اصلی تحول جامعه


بیش از 30 سال از روزی می گذرد که داغ وداع با بنیان گذار کبیر انقلاب بر دل ها نشست و انقلاب اسلامی ، طفل نوپای 9 ساله را تنها گذاشت.

رفتار امام خمینی (ره) با زنان در جای جای تاریخ ، - خبرگزاری فارس- گروه خانواده؛ بیش از 30 سال از روزی می گذرد که داغ وداع با بنیان گذار کبیر انقلاب بر دل ها نشست و انقلاب اسلامی ، طفل نوپای 9 ساله را تنها گذاشت.

امروز، گرچه همان طفل سال های 68 مانند یک درخت ریشه دار و تنومند ، به شکوفایی 40 سالگی خود رسیده است اما نباید فراموش کرد، باورها و اعتقاداتی که امام خوبی ها در بستر انقلاب اسلامی ، کاشته بود، توانسته است به بالندگی و قدرت هر چه بیشتر این نظام اسلامی کمک کند.

درباره منش و رفتار امام خمینی (ره) و نوع حکومت داری ایشان بارها و بارها از زبان افراد مختلف ، جسته و گریخته شنیده ایم.

بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ، تنها بنیان شکل گیری یک نظام غیر وابسته جمهوری اسلامی را بنا نهاد بلکه با نمایش رفتار خود با مردم ، دلسوزی و تفقد در برابر توده مردم و طرز برخوردشان با خانواده الگویی برای نسل انقلاب و نسل های بعدی شدند.

  رفتار امام خمینی (ره) با زنان در جای جای تاریخ ، آمده است و نگاهی که ایشان به زنان داشتند آن قدر با اساس اسلام و تمدن هم خوانی داشت که حتی موجب تعجب برخی از تندروها می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدگاه امام خمینی درباره زن ها چه بود؟/ دامان مادر بستر اصلی تحول جامعه

دیدگاه امام خمینی درباره زن ها چه بود؟/ دامان مادر بستر اصلی تحول جامعه