مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 18:202020-06-02اقتصادي

20 ایده پولساز برای کسب درآمد از وب سایت


ایده هایی برای کسب درآمد از وب سایت ها را در ادامه گردآوری کرده ایمو - ، این روزها که خرید و فروش ها و کسب و کارهای اینترنتی رونق بیشتری دارد، برای کسب درآمد از وب سایت می توانید از راهکارهای زیر بهره بگیرید.

1- ساخت فروشگاه آنلاین کالاهای فیزیکی کسب درآمد از وب از روش فروشگاه اینترنتی کالای فیزیکی (نظیر دیجی کالا و بامیلو)، یکی از بهترین شیوه های کسب درآمد در فضای آنلاین, فروش جنس فیزیکی است.

شما میتوانید با فروشگاه سازهای حرفه ای یک فروشگاه آنلاین با قابلیت اتصال به درگاه پرداخت بانکی داشته باشید، با استفاده از پنل فارسی ساده فروشگاه ساز، محصولات را روی سایت بارگزاری کرده و آنها را به صورت آنلاین بفروشید، اما همچون دو مثال بالا نباید فروشگاه همه چیز راه اندازی کنید، شما باید برای شهر و منطقه خودتان یک فروشگاه تخصصی در یک حوزه خاص پر استفاده، طراحی و راه اندازی کنید.

به صورت کلی می توانیم فروش اینترنتی را به دو مدل تقسیم کنیم: الف: کالاهای ساخت خودمان ب: کالاهای تولید دیگران شما هم می توانید کالاهایی که خودتان متخصص تولیدشان هستید را به فروش برسانید و نیز بصورت خرده فروشی گونه های کالاهای متعدد ساخت شده سایر افراد را به فروش برسانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 ایده پولساز برای کسب درآمد از وب سایت

20 ایده پولساز برای کسب درآمد از وب سایت