مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 12:002020-06-02سياسي

توزیع 34 میلیون وعده غذایی توسط هیأت های مذهبی میان نیازمندان


مسئول دفتر خدمات اجتماعی جامعه ایمانی مشعر گفت:هزار و 66 هیأت مذهبی در قالب پویش «علی یاوران» 34 میلیون و 592 هزار وعده غذایی در ماه مبارک رمضان میان نیازمندان توزیع کردند.

- مسئول دفتر خدمات اجتماعی جامعه ایمانی مشعر گفت:هزار و 66 هیأت مذهبی در قالب پویش علی یاوران 34 میلیون و 592 هزار وعده غذایی در ماه مبارک رمضان میان نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هادی شعبانی، مسئول دفتر خدمات اجتماعی جامعه ایمانی مشعر با اشاره به ماهیت هیأت های مذهبی اظهار داشت: هیأت های مذهبی که از اجتماع محبان سیدالشهدا (ع) شکل گرفته، فقط به تعظیم شعائر دینی محدود نمی شوند بلکه کارکردهای مختلفی را در دستور قرار می دهند که یکی از این کارکردها حضور فعال در عرصه های خدمات اجتماعی است.

وی از اجرای پویش هر هیأت یک روستا برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه و پویش یاساقی العطاشی برای کمک به مشکل آب آبادان یاد کرد و گفت: هیأت های مذهبی همچنین در قالب پویش مهرعاشوراییان به تهیه لوازم التحریر مورد نیاز در مناطق محروم کشور پرداخته و در فروردین ماه سال گذشته نیز با اجرای پویش سین هشتم به کمک سیل زدگان رفتند.

شعبانی خاطرنشان کرد: در بحران کرونا نیز هیأت های مذهبی در قالب پویش خادمان سلامت ، چهار گروه خانواده های سالمند، نیازمند، بدون سرپرست و درگیر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 34 میلیون وعده غذایی توسط هیأت های مذهبی میان نیازمندان

توزیع 34 میلیون وعده غذایی توسط هیأت های مذهبی میان نیازمندان