مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:552020-06-02بين الملل

تاکید سفرای فرانسه و آلمان بر غیرقانونی بودن الحاق کرانه باختری


سفیران فرانسه و آلمان در سازمان ملل اعلام کردند، تصمیم رژیم صهیونیستی مبنی بر الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی، غیرقانونی است و همه باید به قطعنامه های شورای امنیت احترام بگذارند.

- سفیران فرانسه و آلمان در سازمان ملل اعلام کردند، تصمیم رژیم صهیونیستی مبنی بر الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی، "غیرقانونی" است و همه باید به قطعنامه های شورای امنیت احترام بگذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی ، نیکولاس دو ریویر، سفیر فرانسه در سازمان ملل متحد و کریستف هوسجن، سفیر آلمان در این سازمان در جریان نشست مطبوعاتی مشترک خود از طریق ویدئو کنفرانس، جدول کار شورای امنیت در ماه های ژوئن به ریاست پاریس و ژوییه به ریاست برلین را مورد بررسی قرار دادند.

سفیر آلمان در پاسخ به سوالی در خصوص تصمیم رژیم صهیونیستی مبنی بر الحاق 30 درصد از اراضی کرانه باختری از ابتدای ماه ژوییه و موضع شورای امنیت و آلمان نسبت به این طرح، خاطرنشان کرد: موضع برلین کاملا واضح است.

ما همچنان به قطعنامه های شورای امنیت پایبند هستیم و هرگونه تغییری در مرزها باید از طریق توافق میان اسراییلی ها و فلسطینیان انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید سفرای فرانسه و آلمان بر غیرقانونی بودن الحاق کرانه باختری

تاکید سفرای فرانسه و آلمان بر غیرقانونی بودن الحاق کرانه باختری