مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:402020-05-31ورزشي

ایجاد دو کورت جدید برای اسکواش/ ضرورت استعدادیابی در ورزش اسکواش


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ایجاد دو کورت جدید برای ورزش اسکواش در اولویت این سازمان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، عملکرد هیأت اسکواش استان اردبیل در راستای حضور موفق در بازی های آسیایی، پاراآسیایی، المپیک جوانان و سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان بررسی  شد.

سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در این جلسه اظهار کرد: 2 کورت جدید برای ورزشکاران اسکواش اردبیل ایجاد خواهد شد و وجود سالن تخصصی و امکانات لازم  برای پیشرفت و توسعه یک رشته ورزشی نیاز مبرم است که با توجه به نبود سالن تخصصی برای رشته اسکواش در اردبیل تلاش می کنیم یک سالن مجهز به کورت در اختیار این هیأت قرار دهیم.

وی افزود: برای اینکه مشکل نبود سالن استاندارد برای ورزشکاران اسکواش را حل کنیم 3 سالن خدنگی، رجب زاده و سالن ورزشی کوثر به هیأت اسکواش پیشنهاد داده شد که وضعیت را بررسی و یک سالن را انتخاب نمایند و امکانات را برای ورزشکاران این رشته فراهم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه اسکواش، رشته ای پر هیجان است، بیان کرد: انتظار داریم هیأت جهت جذب سرمایه گذار اقدام نماید که در این صورت سالن را در اختیار سرمایه گذار خواهد بود و قطعا با ایجاد زیرساخت ها می توانیم علاوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دو کورت جدید برای اسکواش/ ضرورت استعدادیابی در ورزش اسکواش

ایجاد دو کورت جدید برای اسکواش/ ضرورت استعدادیابی در ورزش اسکواش