مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:202020-05-31اجتماعي

دانشجویان در شرایط کرونایی هم می توانند بیمه شوند


دانشجویان در زمان شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه ها نیز می توانند بیمه شده و از مزایای آن استفاده کنند.

- ایسنا/فارس مدیرکل تامین اجتماعی فارس گفت: دانشجویان در زمان شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه ها نیز می توانند بیمه شده و از مزایای آن استفاده کنند.

ابراهیم کشاورز با بیان اینکه تسهیلات بیمه ای پیش بینی شده برای دانشجویان، یک فرصت بی نظیر است، گفت: برای گسترش پوشش بیمه در جامعه، طرح بیمه دانشجویی از سال گذشته آغاز شده و براساس آن همه دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی می توانند با مراجعه به مراکز تامین اجتماعی بیمه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی فارس، کشاورز، داشتن بیمه در دوران تحصیل و بهره مندی از مزایایی نظیر سابقه بیمه برای دوران بازنشستگی را از نیازها و دغدغه های جامعه برشمرد و افزود: با فراهم شدن این مزیت، دانشجویان می توانند دوران تحصیلی را در قالب سوابق بیمه ای و بازنشستگی خود درآورند و بخشی از دغدغه های آتی خود را رفع کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی فارس همچنین به معرفی نرخ های سه گانه 12و 14 و 18 درصدی بیمه دانشجویی پرداخت و گفت: این نوع بیمه با سه مبلغ 242 و 283و 363 هزار تومان بنا به انتخاب دانشجویان در نظر گرفته شده است و بر اساس میزان حق بیمه پرداختی آنان خدماتی نظیر مستمری ماهیانه بازنشستگی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان در شرایط کرونایی هم می توانند بیمه شوند

دانشجویان در شرایط کرونایی هم می توانند بیمه شوند