مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 05:502020-05-31سياسي

ورود 5 شرکت دانش بنیان به حوزه ساخت واکسن کووید19


دبیرستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: از روزهای آغاز بیماری کرونا در کشور از شرکت های فعال در حوزه واکسن و آنفلوآنزا خواستیم که راه های رسیدن به واکسن این بیماری را بررسی کنند و در حال حاضر 5 شرکت به این حوزه ورود کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از آغازین روزهای شیوع بیماری کرونا در کشور زیست بوم فناوری و نوآوری دست به کار شد تا نیازهای درمانی و پیشگیرانه این بیماری را در کشور فراهم کند.

یکی از این حوزه های درمانی تولید واکسن بیماری کرونا بود.

آن طور که مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می گوید: از روزهای آغاز بیماری کرونا در کشور از شرکت های فعال در حوزه واکسن آنفلوآنزا خواستیم که راه های رسیدن به واکسن این بیماری را بررسی کنند.

در حال حاضر هم 5 شرکت به این حوزه ورود کرده اند.

قانعی که از روزهای ابتدای شیوع بیماری کرونا به عنوان دبیر کمیته علمی مبارزه با این بیماری در کشور فعالیت می کند، می گوید: ظرفیت زیست بوم فناوری و نوآوری کشور بسیار بالا است و اگر ما به این توانایی ها ایمان بیاوریم می توانیم از هر سختی، بیماری، گرفتاری اقتصادی، تحریم و غیره سربلند بیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 5 شرکت دانش بنیان به حوزه ساخت واکسن کووید19

ورود 5 شرکت دانش بنیان به حوزه ساخت واکسن کووید19