مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 06:002020-05-30سياسي

عارف: نقدها را می پذیرم/در دام هیاهوی تبلیغاتی گرفتار نمی شوم


رییس فراکسیون امید در دوره دهم مجلس شورای اسلامی در نامه ای به مردم ایران، گزارشی از عملکرد فراکسیون امید ارائه و بیان کرد که نقدها را می پذیرد.

- رییس فراکسیون امید در دوره دهم مجلس شورای اسلامی در نامه ای به مردم ایران، گزارشی از عملکرد فراکسیون امید ارائه و بیان کرد که نقدها را می پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا عارف در این نامه تاکید کرد که رویه و اعتقاد من این است که بدون آنکه فریاد بزنم یا در دام هیاهوی تبلیغاتی گرفتار شوم یا در جنگ لفظی و کلامی با دیگران، منابع ارزشمند کشور را معطل تصمیم گیری نمایم، گزارش دهم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، متن این نامه به شرح زیر است: به نام خدا گزارشی به مردم مردم شریف ایران، موکلین عزیزم در تهران سلام علیکم طاعات و عباداتتان مورد قبول حق و عیدتان مبارک.

آرزوی آن دارم که برکت و معنویت ماه مبارک رمضان، موجبات خیر و رونق برای همه شما و ایران عزیزمان گردد.

ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی و شهدای حادثه 15 خرداد ،در این روزهای سختی که شیوع عالم گیری ویروس کرونا بر زندگی مردم جهان تاثیر بزرگی گذاشته و در این شرایط دشوار اقتصادی که ناکارآمدی ، فساد و تحریم بر زندگی هم وطنان مان سایه انداخته است، بر آن شدم تا تحلیلی مختصر از شرایط کشور ارائه کنم و بر اساس ضرورت، راه کارهایی برای مدیریت چالش های متع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارف: نقدها را می پذیرم/در دام هیاهوی تبلیغاتی گرفتار نمی شوم

عارف: نقدها را می پذیرم/در دام هیاهوی تبلیغاتی گرفتار نمی شوم