مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 10:502020-05-29سياسي

جهانگیری: اعزام بالگردهای آبپاش برای مهار آتش سوزی خاییز ضروری است


معاون اول رییس جمهور بر لزوم تلاش بی وقفه و بکارگیری تمام امکانات استان کهگیلویه و بویراحمد و استان خوزستان برای مهار آتش سوزی در جنگل ها بویژه در منطقه حفاظت شده خاییز تاکید کرد.

- جهانگیری: اعزام بالگردهای آبپاش برای مهار آتش سوزی "خاییز" ضروری است معاون اول رییس جمهور بر لزوم تلاش بی وقفه و بکارگیری تمام امکانات استان کهگیلویه و بویراحمد و استان خوزستان برای مهار آتش سوزی در جنگل ها بویژه در منطقه حفاظت شده خاییز تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری عصر امروز(جمعه) در تماس تلفنی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جریان آخرین وضعیت آتش سوزی در جنگل های این استان و مناطق حفاظت شده خاییز شهرستان کهگیلویه و عملیات اطفاء حریق در این منطقه قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور همچنین از استاندار گهگیلویه و بویراحمد خواست از طریق هماهنگی مستمر با امیرحاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نیز اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور، امکانات و تجهیزات اطفاء حریق از جمله بالگردهای آبپاش را به منطقه اعزام کنند تا هرچه سریعتر شاهد مهار آتش سوزی و جلوگیری از گسترش حریق در جنگل های مرز استانهای خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: اعزام بالگردهای آبپاش برای مهار آتش سوزی خاییز ضروری است

جهانگیری: اعزام بالگردهای آبپاش برای مهار آتش سوزی خاییز ضروری است