مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 10:252020-05-29سياسي

امام جمعه رشت: مجلس یازدهم باید بهبود معیشت مردم را در اولویت قرار دهد


مجلس یازدهم باید به بهبود معیشت مردم و رفع مشکل نیازمندان، ایستادگی در برابر زورگویی استکبار جهانی را در اولویت برنامه ها خود قرار دهد.

- امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه مجلس یازدهم باید بهبود معیشت مردم را در اولویت قرار دهد، گفت: امروز گرانی ها مردم را آزار می دهد لذا نمایندگان مجلس باید از دولت بخواهند به معیشت و فرهنگ عمومی کشور توجه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، آیت الله رسول فلاحتی در پیام جمعه که به صورت آنلاین پخش شد، با تأکید بر لزوم ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه، گفت: درست مصرف کردن و پرهیز از اسراف از مواردی است که در دین اسلام و در آیات قرآن به آن اشاره و تأکید شده است.

وی با اشاره به اینکه اسراف زمینه نابودی جامعه را فراهم می کند و با بیان اینکه انسان نباید در هیچ کاری حتی انفاق از مسیر تعادل خارج شود، افزود: فردی که به انجام امور باطل افتخار می کند نمونه یک انسان اسراف کار است.

امام جمعه رشت به آغاز فعالیت مجلس یازدهم در روزهای گذشته اشاره و بیان کرد: متأسفانه در مجلس دهم به اولویت های جامعه توجهی نشد و برخی از مصوبات آنها به فرموده رهبر معظم انقلاب بوی غرب زدگی می داد.

وی در ادامه با اشاره به برخی اولویت های مجلس یازدهم، تأکید کرد: مجلس یازدهم باید به بهبود معیشت مردم و رفع مشکل نیازمندان، ایستادگی در برابر زورگویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رشت: مجلس یازدهم باید بهبود معیشت مردم را در اولویت قرار دهد

امام جمعه رشت: مجلس یازدهم باید بهبود معیشت مردم را در اولویت قرار دهد