مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 19:052020-05-27سياسي

رییس منتخب مجلس باید کارآمد و با روحیه انقلابی باشد


نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس گفت: ریاست مجلس شورای اسلامی باید دارای شاخصه جهادی با روحیه انقلابی، کارآمد و آشنا به دردهای مردم در حوزه معیشت و اقتصاد باشد.

- عبدالله ایزدپناه امشب در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به آغاز یک رویکرد جدید در مجلس با آغاز فعالیت نمایندگان جدید، اظهار کرد: مجلس جدید با اعتماد حداکثری مردم به نیروهای انقلابی تشکیل و آغاز به کار کرد و این اعتماد وظیفه ما را سنگین تر می کند.

وی افزود: رویکرد ما بر پایه کار جهادی و رفتار انقلابی خواهد بود و هر آنچه که در توان داریم برای حل مشکلات و رفع نیازهای مردم حوزه انتخابیه خود به کار خواهیم بست.

منتخب مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با اشاره با شرایط و معیارهای خود برای انتخاب رییس مجلس گفت: ریاست مجلس شورای اسلامی باید دارای شاخصه جهادی با روحیه انقلابی، کارآمد و آشنا به دردهای مردم در حوزه معیشت و اقتصاد باشد.

ایزدپناه اضافه کرد: مجلس یازدهم باید منافع عمومی و ملت را بر منافع شخصی و گروهی ترجیح و نظارت بدون قید و شرط را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی با اشاره به تاثیر رای بالا بر انتخاب ریاست مجلس بیان کرد: بدون شک این مساله وظیفه ریاست و هیات رییسه مجلس را سنگین تر می کند و در کنار آن باعث ایجاد یک همدلی بیشتر بین هیات رییسه و نمایندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس منتخب مجلس باید کارآمد و با روحیه انقلابی باشد

رییس منتخب مجلس باید کارآمد و با روحیه انقلابی باشد