مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 06:452020-05-27سياسي

کسب رتبه عالی منابع طبیعی مهریز در بین ادارات استان یزد


رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهریز از کسب رتبه عالی توسط این شهرستان در ارزیابی عملکرد سالیانه ادارات منابع طبیعی استان یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهریز از کسب رتبه عالی توسط این شهرستان در ارزیابی عملکرد سالیانه ادارات منابع طبیعی استان یزد خبر داد.

سیدعلی باقری در این مورد تصریح کرد: در راستای فرایند ارزیابی عملکرد سالیانه ادارات منابع طبیعی استان یزد، شهرستان مهریز موفق به کسب رتبه برتر در کلیه شاخص های ارزشیابی شد.

وی افزود: در بازدید گروه نظارت و ارزشیابی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد و بررسی دقیق پرونده ها و طرح های اجرایی شهرستان مهریز، این اداره برای چندمین سال پیاپی موفق به کسب رتبه نخست منابع طبیعی در استان یزد شد.

باقری ادامه داد: کسب رتبه برتر استانی در شاخص های اختصاصی و شاخص های عمومی حاصل زحمات کلیه کارشناسان اداره منابع طبیعی شهرستان مهریز و ثمره همت و تلاش خالصانه همکاران زحمتکش در سال گذشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهریز، این مسئول در پایان از مجموعه پرسنل اداره شهرستان مهریز خواست تا در راستای اهداف سازمانی به منظور پیشبرد و رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش بیش از پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه عالی منابع طبیعی مهریز در بین ادارات استان یزد

کسب رتبه عالی منابع طبیعی مهریز در بین ادارات استان یزد