مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 06:302020-05-27اقتصادي

خسارت 1800 میلیارد ریالی کرونا به شرکت توزیع برق مرکزی


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از بدهی معوق یک هزار و 800 میلیارد ریالی مشترکین برق استان در پی شیوع بیماری کرونا خبر داد.

- محمد الله داد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا در استان قرار بود، مشترکانی که به واسطه بیماری کرونا آسیب دیده اند تا مدتی در پرداخت قبوض آن ها مساعدت شود اما انباشت بدهی های برق موجب شده تا مشکلات بسیاری برای خدمت رسانی ایجاد شود.

وی ادامه داد: وزیر نیرو در مصاحبه اخیر خود پایان مهلت پرداخت قبوض مشترکان که از کرونا آسیب دیده بودند را اعلام کرد و با توجه به این که منابع اجرای پروژه های برق از محل وصول مطالبات تأمین می شود، باید صورتحساب های برق پرداخت شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: بدهی معوق برق صنایع و کشاورزان، مشترکین خانگی، تجاری و اداری در استان نزدیک به یک هزار و 800 میلیارد ریال برآورد شده است.

الله داد افزود: بدهی مشترکین برق خانگی 450 میلیارد ریال، بدهی مشترکین بخش کشاورزی 300 میلیارد ریال، 530 میلیارد ریال بدهی مشترکین صنایع و بقیه مربوط به بدهی مشترکان اداری و کسبه است.

وی با بیان اینکه پیگیری ها برای وصول بدهی های معوق برق ادامه دارد، عنوان کرد: بنا به تاکید استاندار مرکزی باید 20 الی 30 درصد از مطالبات برق وصول شود و بایستی فرمانداران در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 1800 میلیارد ریالی کرونا به شرکت توزیع برق مرکزی

خسارت 1800 میلیارد ریالی کرونا به شرکت توزیع برق مرکزی