مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 13:452020-05-26بين الملل

هماهنگ کنندگان امنیتی با تل آویو سرنوشت تلخی دارند


تحلیلگر معروف جهان عرب در مطلبی به مناسبت بیستمین سالروز آزادسازی جنوب لبنان ضمن راهبردی توصیف کردن این پیروزی مقاومت لبنان گفت: سال 2000 نقطه عطف مهمی در تاریخ فرهنگ مقاومت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالباری عطوان تحلیلگر معروف جهان عرب در مطلبی به مناسبت بیستمین سالروز آزادسازی جنوب لبنان از لوث صهیونیست ها آورده است: مقاومت لبنان به رهبری سید حسن نصرالله جشن بیستمین سالروز آزادسازی جنوب لبنان را می گیرد؛ چرا این پیروزی محوری همه معادلات منطقه را تغییر داد؟ آیا به زودی در جبهه شمالی و شرقی این پیروزی تکرار خواهد شد؟ چرا ژنرال اشکنازی آخرین افسر فراری از جنوب لبنان به شکست اذعان کرد؟ وی می نویسد: دشوار است بیستمین سالروز پیروزی بزرگ مقاومت لبنان در 25 مه 2000 و خروج مفتضحانه نظامیان اسراییلی را نادیده بگیریم به ویژه اینکه گابی اشکنازی، وزیر خارجه دولت کنونی بنیامین نتانیاهو آخرین افسر اسراییلی بود که در آن زمان از لبنان عقب نشینی کرد گابی اشکنازی وزیر خارجه دولت کنونی بنیامین نتانیاهو آخرین افسر اسراییلی بود که در آن زمان از لبنان عقب نشینی کرد.

اولین پیروزی که مقاومت علیه صهیونیست ها رقم زد و یک سرزمین عربی آزاد شد عطوان نوشت: این اولین پیروزی بود که برای آزادی یک سرزمین عربی از دست اشغالگران اسراییلی و از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگ کنندگان امنیتی با تل آویو سرنوشت تلخی دارند

هماهنگ کنندگان امنیتی با تل آویو سرنوشت تلخی دارند