مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 10:352020-05-26سياسي

پتانسیل های ملایر در بخش های مختلف شناسایی و دسته بندی شده است


منتخب مردم ملایر در مجلس یازدهم گفت: طی 3 ماه اخیر پتانسیل ها، مشکلات و کمبودهای شهرستان ملایر در بخش های مختلف شناسایی و دسته بندی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی بیگی نژاد ظهر سه شنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه شهرستان ملایر با بیان اینکه بنا دارم در مجلس یازدهم عضو کمیسیون انرژی شوم، ادامه داد: از یک سو رشته تخصصی بنده در دانشگاه شیمی است و از سوی دیگر با توجه به آنکه یکی از مشکلات حال حاضر کشور خام فروشی مواد پتروشیمی است، احساس می کنم حضورم در این کمیسیون اثربخش تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این دوره باید مجلسی هدفمند و ضد فساد داشته باشیم، گفت: مجلس بی هدف توسط دیگران هدایت شده و هویت می گیرد.

بیگی نژاد با اشاره به رایزنی های صورت گرفته با نمایندگان مختلف عنوان کرد: باید مجلسی هدفمند و با برنامه شکل گیرد تا هدف گذاری ها طی 4 سال به نتیجه برسد.

منتخب مردم ملایر در مجلس یازدهم با یادآوری اینکه شهرستان ملایر در حوزه سلامت، تولیدات کشاورزی و دامی و صادرات آنها و در حوزه گردشگری و صنایع دستی چشم انداز و افق روشنی دارد، گفت: باید روی این موضوعات کار تخصصی صورت گیرد و سرمایه گذاری لازم انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه طی 3 ماه اخیر پتانسیل ها، مشکلات و کمبودهای شهرستان ملایر در بخش های مختلف شناسایی و دسته بندی شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتانسیل های ملایر در بخش های مختلف شناسایی و دسته بندی شده است

پتانسیل های ملایر در بخش های مختلف شناسایی و دسته بندی شده است