مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 01:102020-05-25فرهنگي

«مثل ماه» ناعادلانه قضاوت شد/ مگر احسان علیخانی گرته برداری نکرد؟


رسالت بوذری مجری ویژه برنامه رمضانی شبکه سه، ضمن مرور ایده آل ها و ویژگی های خاص برنامه «مثل ماه»، قیاس این برنامه با برندی 12 ساله مانند «ماه عسل» را ناعادلانه و هوادارانه توصیف کرد.

- رسالت بوذری مجری ویژه برنامه رمضانی شبکه سه، ضمن مرور ایده آل ها و ویژگی های خاص برنامه مثل ماه ، قیاس این برنامه با برندی 12 ساله مانند ماه عسل را ناعادلانه و هوادارانه توصیف کرد.

خبرگزاری مهر - گروه هنر- عطیه موذن: مخاطب تلویزیون رسالت بوذری را در سال های اخیر بیشتر با مخاطب خاص شناخته بود؛ برنامه ای که زاویه دوربین آن به سمت حرم اباعبدالله (ع) روشن می شد و به صورت زنده از معارف و مناسک در آن گفتگو می شد.

غیر از برنامه های معارفی و مناسبتی اما او اجرای شب های روشن را هم تا همین چند سال پیش از شبکه دو سیما برعهده داشت و به گفته خودش حالا 15 سال است که از قاب تلویزیون با مردم حرف می زند.

امسال اما قرعه اجرای ویژه برنامه افطار شبکه سه به نام او افتاد.

کنداکتوری که در همه این سال ها نگاه مخاطبان متوجه آن بوده و طی 12 سال، تماشای ماه عسل تبدیل به ضمیمه ای جدایی ناپذیر از سفره افطارشان شده بود.

ماه عسل احسان علیخانی در همه این سال ها با همه نقدها و تحلیل ها مهمترین برنامه رمضانی سیما بود که مخاطبان دنبالش می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مثل ماه» ناعادلانه قضاوت شد/ مگر احسان علیخانی گرته برداری نکرد؟

«مثل ماه» ناعادلانه قضاوت شد/ مگر احسان علیخانی گرته برداری نکرد؟