مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 21:402020-05-24سياسي

اعمال محدودیت های زیارتی، تصمیمی مبتنی بر عقلانیت و آموزه های دینی بود


تصمیم ایجاد محدودیت زیارت، حقیقتا تصمیمی بسیار سخت و دشوار بود اما این تصمیم سخت براساس آموزه های دینی، مذهبی و عقلانیت و خرد ایمان دینی اتخاذ شد.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی گفت: تصمیم ایجاد محدودیت زیارت، حقیقتا تصمیمی بسیار سخت و دشوار بود اما این تصمیم سخت براساس آموزه های دینی، مذهبی و عقلانیت و خرد ایمان دینی اتخاذ شد.

حجت الاسلام احمد مروی در آیین شکرانه بازگشایی درب صحن های حرم مطهر امام رضا(ع) که با حضور خادمان بارگاه منور رضوی و مهمانانی از جامعه مدافعان سلامت در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، اظهار کرد: فلسفه تشکیل این آیین، شکرگزاری به درگاه پروردگار متعال است که بعد از یک دوره بسیار رنج آور و غم بار، درب های صحن های امام رئوف(ع) به روی عاشقان و دلدادگان و محبان باز می شود.

وی افزود: تصمیم ایجاد محدودیت زیارت، حقیقتا تصمیمی بسیار سخت و دشوار بود، اما این تصمیم سخت بر اساس آموزه های دینی، مذهبی و عقلانیت و خرد ایمان دینی، اتخاذ شد.

تولیت آستان قدس رضوی ابراز کرد: از حضرت رضا(ع) درخواست و استدعا می کنیم که ای امام رئوف(ع)؛ هرطور می خواهید ما را تنبیه کنید اما درب های حرم مطهر را بر روی ما نبندید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های زیارتی، تصمیمی مبتنی بر عقلانیت و آموزه های دینی بود

اعمال محدودیت های زیارتی، تصمیمی مبتنی بر عقلانیت و آموزه های دینی بود