مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 16:552020-05-20سياسي

برگزاری نماز عید فطر در مساجد استان خوزستان/ نکات بهداشتی حفظ شود


سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان گفت: مساجد خوزستان با حفظ نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی می توانند نماز عید فطر را برگزار کنند.

- حجت الاسلام و المسلمین احسان فرد آقایی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، در خصوص نماز عید فطر و برنامه هایی که اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان در روز عید فطر خواهد داشت، اظهار کرد: برگزاری و برپایی نماز عید فطر اساساً در حوزه وظایف ستادهای نماز جمعه شهرستان ها است و اداره کل تبلیغات اسلامی راجع به آن برنامه و محوری که در هر شهرستان به رسم هر سال در محل مصلاهای شهرستان ها برگزار می شود نه تصمیمی می تواند بگیرد و نه ورودی به این مسئله داشته باشد.

وی افزود: اما برخی از مساجد سالانه اقدام به برگزاری نماز عید فطر می کنند از این جهت مشکلی وجود ندارد و بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا در کشور اعلام کرده است مساجد با توجه به اینکه از پراکندگی لازم در سطح شهرستان ها و در استان برخوردار هستند با حفظ پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مانعی برای اقامه نماز جماعت ندارند.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از راه مقابله با ویروس کرونا جلوگیری از ایجاد تجمع است، بهتر است مساجد همگی اقدام به برپایی نماز نکنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نماز عید فطر در مساجد استان خوزستان/ نکات بهداشتی حفظ شود

برگزاری نماز عید فطر در مساجد استان خوزستان/ نکات بهداشتی حفظ شود